Program: „Programul Educație și Ocupare 2021-2027“ 

Prioritate: P08 „Creșterea accesibilității, atractivității și calității învățământului profesional și tehnic“ 

Obiectiv specific: ESO4.5 „Îmbunătățirea calității, a caracterului incluziv, a eficacității și a relevanței sistemelor de educație și formare pentru piața muncii, inclusiv prin validarea învățării non-formale și informale, pentru a sprijini dobândirea de competențe-cheie, inclusiv de competențe de antreprenoriat și digitale, precum și prin promovarea introducerii sistemelor de formare duală și a sistemelor de ucenicie (FSE+)“ 

Numărul de identificare al proiectului: ID MySmis 2021+: 317216

Titlul proiectului: PREGĂTIREA ELEVILOR PENTRU SUCCES: UN PROIECT DE PRACTICĂ INOVATOR

Numele solicitantului: LICEUL TEHNOLOGIC TICLENI

NR. 2461 DIN 04.12.2024

ANUNŢ SELECTIE SI RECRUTARE ECHIPA  DE MANAGEMENT/IMPLEMENTARE

LICEUL TEHNOLOGIC TICLENI este Partener al unei finantari FSE in cadrul proiectului: PREGĂTIREA ELEVILOR PENTRU SUCCES: UN PROIECT DE PRACTICĂ INOVATOR, număr de identificare al proiectului ID MySmis 2021+: 317216, finanțat în cadrul Programului: Programul Educație și Ocupare 2021-2027,

Obiectiv specific: ESO4.5 „Îmbunătățirea calității, a caracterului incluziv, a eficacității și a relevanței sistemelor de educație și formare pentru piața muncii, inclusiv prin validarea învățării non-formale și informale, pentru a sprijini dobândirea de competențe cheie, inclusiv de competențe de antreprenoriat și digitale, precum și prin promovarea introducerii sistemelor de formare duală și a sistemelor de ucenicie (FSE+)“ 

   Obiectivul  general al proiectului este  Implementarea unor programe de pregatire practica eficienta, care sa raspunda nevoilor actuale si viitoare ale pietei muncii la nivel regional si local

INFORMATII DESPRE PROIECT

Obiectivul  general al proiectului este Implementarea unor programe de pregatire practica eficienta, care sa raspunda nevoilor actuale si viitoare ale pietei muncii la nivel regional si local

Durata proiectului este de 30 de luni de la data contractării, cu un buget total aprobat de Buget total aprobat= 2.449.618,98 lei din care buget nerambursabil = 2.400.626,57 lei ( Buget finanțat UE = 2.400.626,57 lei, Buget de stat = 0 lei) cu contribuția proprie (cofinanțare Beneficiar ) de 2%, respectiv  48.992,41 lei 

Activitățile proiectului ce se vor derula cu finanțare prin Programul Educație și Ocupare 2021-2027, Obiectiv specific: ESO4.5 „Îmbunătățirea calității, a caracterului incluziv, a eficacității și a relevanței sistemelor de educație și formare pentru piața muncii, inclusiv prin validarea învățării non-formale și informale, pentru a sprijini dobândirea de competențe-cheie, inclusiv de competențe de antreprenoriat și digitale, precum și prin promovarea introducerii sistemelor de formare duală și a sistemelor de ucenicie (FSE+)“ sunt: 

Activitate 1. ACTIUNI CARE VIZEAZA PROGRAME DE INVATARE LA LOCUL DE MUNCA.

Activitatea 2. DEZVOLTAREA SISTEMULUI DE INVATARE LA LOCUL DE MUNCA

Activitatea 3. ACTIVITATI DE MANAGEMENT SI INFORMARE

OBIECTUL ANUNTULUI DE SELECTIE:

LICEUL TEHNOLOGIC TICLENI Partener  in cadrul proiectului cu titlul PREGĂTIREA ELEVILOR PENTRU SUCCES: UN PROIECT DE PRACTICĂ INOVATOR, cod proiect PEO/76/PEO_P8/OP4/ESO4.5/PEO_A3/317216, prin organigrama suplimentară are următoarele posturi disponibile in cadrul proiectului: 

Nr. de ordine  al pozițieiPoziția in proiect și organizațiaCerințe de educație solicitate și Cod CORCategoria în care se încadrează expertul conform Programul Educație și Ocupare (PEO) 2021-2027 GHIDUL SOLICITANTUL UI – CONDIȚII GENERALEExperiență profesională solicitată, specifică relevantă conform CV si documente suport (ani)Situația postului
1.  MANAGER DE PROIECT  Licențiat, studii superioare universitare, cu competențe didactice certificate, COD COR 242101 Manager proiectManager de proiect, < 5  aniExperiență profesională în < 5  ani in învățământ; experiență specifică postului (de conducere instituții / coordonare departamente/ management proiecte  finanțare  nerambursabilă) vacant  
2.PROFESOR COORDONATORStudii superioare în educație sau domenii relevante. Abilități pedagogice și de evaluare. Experiență în coordonarea activităților educaționale și evaluarea competențelor COD COR : 233001Expert Implementare Expert național, >5   aniMinim 12 luni experiență în supervizarea stagiilor de practică. Experiență în evaluarea și coordonarea activităților de practică. Categoria în care se încadrează expertul conform Orientări generale – < 5 ani. Experiență profesională specifică relevantă conform CV și documente suport – 12 lunivacant

III. CONDITII GENERALE SI SPECIFICE:

Poate participa la concursul pentru ocuparea unui post temporar vacant din Organigrama suplimentara persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

  1. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exerciţiu;       
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  6. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs, enumerate in acest Anunt pentru fiecare pozitie;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

CONDITII SPECIFICE: 

Conform cu condițiile din tabel prevăzute pentru fiecare poziție/post

Dosarele se depun personal sau prin delegat in condițiile legii la  adresa str. Stadionului, nr. 1 Ticleni, Gorj

Data limită de depunere a Dosarelor de recrutare: 13.12.2024, ora 14.00

Structura minimala a Dosarului de înscriere: 

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
    1. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
    1. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
    1. copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor; sau alte documente care probează experiența necesara postului vizat.
    1. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
    1. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate, pentru persoanele care iși depun candidatura din afara organizației;
    1. curriculum vitae format EuroPass, cu date de contact valide (telefon si e-mail) ;
    1. alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.

Nu se accepta documente transmise prin fax sau pe mail.  

Selecția va consta în 2 probe: 

  1. Proba 1: evaluarea documentelor Dosarului de înscriere, cf H.G. 1336/2022 şi a criteriilor

/condiţiilor obligatorii

b. Proba 2: Interviu in fata comisiei de selecție sau – daca e cazul –  on line cu comisia de selecție. 

Toate probele se desfășoară la sediul Angajatorului. 

CALENDAR DESFASURARE PROBE DE CONCURS: 

  1. PERIOADA DE ÎNSCRIERE: in termen de 5 zile lucrătoare de la data Anunțului, cf art.18 din H. Nr. 2461/04.12.2024. Perioada de înscriere 5.12.2024-13.12.2024
    1. PUBLICAREA  REZULTATELOR proba 1 – Evaluarea si selecția documentelor 16.12.2024, la sediul unitatii scolare /site proiect
    1. CONTESTATII SI REZULTATE CONTESTATII, in termen de 24 ore de la publicare rezultate proba 1, la sediul unitatii scolare/site proiect;
    1. PUBLICAREA  REZULTATELOR: 17.12.2024, la sediul unitatii scolare /site proiect
    1. INTERVIU proba 2 . la data de 19.12.2024, ora 08.00 la sediul unitatii scolare
    1. REZULTATE FINALE, in termen de 48 ore de la publicare rezultate proba 2, la sediul unitatii scolare/site proiect.

Data limită de depunere a documentelor: 13.12.2024

Comunicarea rezultatelor către participanți selectați  se realizează prin afișare si/sau prin anunțarea prin mijloace electronice.  

TEMATICA ȘI BIBLIOGRAFIE : 

  • Organizarea și derularea de programe de învățare la locul de muncă 
    • Activități de sprijin al sistemului de învățare la locul de muncă in IPT
    • Sistemul  de informare coordonată: de la partenerii privați către rețeaua unităților de învățământ privind nevoile de instruire ale elevilor 
    • Digitalizarea educației
    • Parteneriate sustenabile in învățarea la locul de muncă
    • Strategia privind reducerea părăsirii timpurii a școlii
    • Teme secundare FSE + și teme orizontale FSE+
    • Eligibilitatea cheltuielilor în Program Educație și Ocupare
    • Informarea și publicitatea proiectului
    • Conflictul de interese în programe de finanțare europeană
    • Raportarea tehnică individuală în proiectele FSE+ prin POE
    • Legea 198/2023 a Învățământului Preuniversitar cu modificările și completările ulterioare; 
    • Ordonanța de urgenta nr. 133/2021 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate României din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranziție justă;
    • Programul Educație si Ocupare 2021- 2027 
    • Ghidul Solicitantului Condiții Specifice „Adaptarea serviciilor educaționale adresate elevilor și personalului didactic din ÎPT – Stagii de practică pentru elevi”
    • Manualul Beneficiarului Programul Educație și Ocupare, 2021-2027.

Pentru alte informații suplimentare, 

Tel: 0253234391

     e-mail: gsipt@yahoo.com – secretariat proiect

Reprezentant legal Beneficiar

      Director,  prof.            

Roventa Alin Constantin

  Data:  04.12.2024